Üdvözöllek
a hatékony, papírmentes könyvelés világában!
Váróci Ági vagyok, a SukorADÓ könyvelőiroda alapítója. Több mint 20 éve dolgozom a könyvelés világában, de az elmúlt négy évben a fókuszom arra helyeződött, hogyan tehetjük a könyvelőirodai folyamatokat hatékonyabbá, gyorsabbá és papírmentessé.
Egy izgalmas utazásra hívlak, ahol webinárjaimon szakmai inspirációval és módszertani betekintéssel segítek hatékonyabbá és modernebbé tenni könyvelőirodád működését. Nem elméleti tanácsokat, hanem saját tapasztalatainkat és bevált módszereinket osztom meg, miközben megismerkedhetsz több könyvelést és folyamatszervezést támogató szoftverrel is.
Miért válts papírmentes könyvelésre? A papírmentes működés számos előnnyel jár:
Időhatékony
Nincsen többé válogatás, sorba rendezés és a fizikai visszakeresés – mindezt szabályokon alapuló automatizált könyvelés váltja fel.
DIGITALIZÁCIÓ
A bizonylatok kereshetők, rendszerezhetők és szűrhetők.
Elérhetőség bárhonnan, bármikor
A dokumentumok bármikor, bárhonnan elérhetők mind a könyvelő, mind az ügyfél számára.
NAPRAKÉSZEN
Az ügyfelek számára valós idejű információk automatikus biztosítása.
ellenőrzés
Az automatizált rendszerek átláthatóvá teszik a folyamatokat és gyorsítják a hibák felismerését.
Költséghatékony
Nincs raktározási felelősség és nyomtatási költség.
Automatizálás: a könyvelőirodák jövője – Előny a digitalizációban kevésbé haladó versenytársakkal szemben
Az automatizálás nem csupán időt takarít meg, hanem csökkenti a hibázás lehetőségét és felgyorsítja a munkafolyamatokat. Az ismétlődő feladatokat szabályokkal és rendszerekkel könnyen automatizálhatod, így már néhány alkalom után megtérül az erre fordított energia.

Kinek ajánlom a webinárokat? Mit nyerhetsz?
Webinárjaimat elsősorban azoknak a könyvelőirodáknak ajánlom, akik szeretnék hatékonyabbá, digitalizáltabbá és automatizáltabbá tenni a munkafolyamataikat.
Bár a bemutatott módszerek és példák az RLB könyvelő programra vannak optimalizálva, a megoldások sokkal többek ennél: általánosan alkalmazható technikákat és ötleteket mutatok, amelyek bármilyen könyvelőirodában értéket teremthetnek – függetlenül attól, hogy melyik szoftvert használják.
Ha szeretnél időt spórolni, csökkenteni az adminisztrációs terheket és lépést tartani a digitalizáció tempójával, akkor itt a helyed!

Rengeteg időt és energiát spórolhatsz
A webinárokon bemutatott módszereket az elmúlt négy év során kísérleteztem ki és finomítottam, hogy valóban működjenek. Elkerülheted a kísérletezésből adódó tanulópénzt – készen kapod a megoldásokat, amelyek azonnal alkalmazhatóak.

Hatékonyabb működés
Amely optimalizálja a könyvelési és dokumentumkezelési folyamatokat, ezáltal minőségibb szolgáltatásnyújtást ügyfeleid részére.

Csökkented a hibázási lehetőségeket
Az automatizált folyamatokkal elkerülheted a manuális rögzítésből adódó pontatlanságokat, ezzel még megbízhatóbbá téve az irodád működését. A digitalizált rendszer segítségével tovább növelheted a munka minőségét és céged megbízhatóságát.

Több szabadidő
Amit Önmagadra, családodra vagy a vállalkozásod fejlesztésére fordíthatsz!
1. alap csomag
Hatékony könyvelőiroda alapjai- Célközönség: Kezdő könyvelőirodák, valamint azok számára, akik még nem optimalizálták folyamataikat, és hatékonyságnövelő megoldásokat keresnek
- Tartalom: 2 órás kiscsoportos (3-5 fő) webinárium az alapokról (munkafolyamatok, hatékonyságnövelő eszközök bemutatása, példák)
- Extra: 30 perces online konzultáció személyre szabott tanácsokkal (1 hónapon belül, 1 alkalommal igénybe vehető).
2. standard csomag
Papírmentes iroda és automatizálás- Célközönség: Azok a könyvelőirodák, akik szeretnék a papírmentes működést és az automatizálást megvalósítani.
- Tartalom: 2×2 órás kiscsoportos (3-5 fő) webinárium (2 óra webinárium + 2 óra élő kérdezz-felelek és csoportos megbeszélés).
- Sablonok és ellenőrzőlisták a folyamatokhoz.
- Extra: 60 perces online konzultáció (1 hónapon belül, maximum 2 részletben igénybe vehető).
3. Prémium csomag
Automatizálás mesterfokon- Célközönség: Azoknak, akik azonnali és hatékony megoldásokat keresnek folyamataik optimalizálására, teljesen személyre szabott támogatással.
- Tartalom: 2×2 órás egyéni webinárium (2 óra webinárium + 2 óra élő kérdezz-felelek), Sablonok és ellenőrzőlisták, informatikai támogatás az induláshoz
- Extra: 180 perces online konzultáció (3 hónapon belül, maximum 3 részletben igénybe vehető)
TANÁCSADÁS (minden megkezdett óra)
30.000 Ft/óra + ÁFA
Egyéni konzultációk:
• Hatékonyságnövelés
• Könyvelési folyamatok automatizálása
• Szoftverek bevezetése és testreszabása
• Informatikai támogatás (szoftverek – telepítése, beállítása)
VÉLEMÉNYEK
A jövőt nem megjósolni, hanem megteremteni kell!
A DEmetodika nem csupán egy módszer, hanem egy új gondolkodásmód, amely forradalmasítja a könyvelői szakmát. Váróci Ágnes az élő példa arra, hogy ezzel az eszközzel nemcsak hatékonyabbá, hanem inspirálóvá is válhat a mindennapi munka.
Webináriumain keresztül Ágnes megosztja azt a lendületet és tudást, amely a könyvelők számára új távlatokat nyit.
Az elért sikerei bizonyítják, hogy a DEmetodika valódi értéket teremt, és másokat is arra ösztönöz, hogy merjenek újítani.
Nagyon örültem, amikor lehetőségem volt Ági rendszerének megismerésére. A mi irodánk is rálépett már a digitalizáció útjára, de még nem sikerült minden folyamatot optimalizálni, jelenleg is keresem a számunkra legjobb rendszert. Voltak a bemutatón olyan programok amelyeket már mi is használunk, de sok újdonságot láttam. Nagy előnye volt az előadásnak, hogy nem csupán a különböző programok szimbiózisát és hatékony együttműködését mutatta be, hanem mindezek mellett a munkafolyamataik felépítésébe is bepillantást nyertem. Ezek alapján bátran ajánlom nem csak RLB-vel könyvelők számára is, hiszen egy kitűnő vázat mutat be, ahol az egyes elemek akár cserélhetők is, ha funkciójukat tekintve hasonlók az Ági által bemutatott programokhoz.
A könyvelőirodánk vezetése mellett 2015-ben kezdtem kezdő- és tapasztalatlan könyvelőket mentorálni, amikor is még egyedül készítettem el az összes weboldalunkat, levelezőlistánkat, webshopunkat, feliratkozó űrlapokkal együtt. Szeretem az informatikai dolgokat – ha van rá időm.
Mára viszont már maga a könyvelés, az ügyfeleink teljeskörű kiszolgálása, és az iroda vezetése is sokkal időigényesebbé vált, ráadásul a coachingra, a mediációra és magára a(z egyébként már gyakorló könyvelőkre is kiterjesztett) mentorálásra is hatalmas az igény, ezért hihetetlenül hálás vagyok Áginak azért, hogy felkínálta számomra annak a lehetőségét, hogy kiscsoportos webinárján röpke két óra alatt megismerhessek egy olyan teljesen automatizált folyamatot szoftverekkel és azok gyakorlati működésével együtt, ami nem csak az egész irodám hatékonyságát növeli, és rengeteg időt spórol számunkra, de az Ági könyvelőirodai tapasztalatainak köszönhetően a legtöbb esetleges hibalehetőséget is kiküszöbölve a pontosságunkat is maximalizálja.
Úgy vélem – és a klienseimet is igyekszem ebbe az irányba terelni -, hogy nekünk, könyvelőknek a folyamatosan szoros határidők, valamint a pontosságra való saját törekvésünk, és ügyfeleink igénye miatt elkerülhetetlen, hogy amennyire csak lehet, a folyamatainkat automatizáljuk, illetve a lehetőségeink területi kiterjesztése, ezáltal az ügyfeleink számának növelése, a költségeink csökkentése, és nem mellesleg a munkatársaink jóllétének rugalmas munkaidővel történő növelése érdekében papír- és akár irodamentessé, teljesen online működtethetővé tegyük a könyvelői vállalkozásunkat.
Mindezt két óra ráfordítással megtanulva Ági segítségével. Hálásan köszönöm!
Egy könyvelő élete Facebook oldalról…
Ma egy szakmai levelező fórumon szóba került a papírmentes könyvelőiroda.
Időről időre felbukkanó téma és véleményem szerint egyre aktuálisabb. Az elmúlt hónapban én is sokat foglalkoztam azzal, hogyan tudunk minél inkább papírmentesen működni.
Ti mennyire digitalizálódtatok, hol tartotok?
A mi folyamataink még messze nem tökéletesek de nagyon jó alapokat kaptam 2 helyről is:
Váróci Ági webinárja hihetetlenül gyakorlatias volt, apró részletekbe menően mutatta be, hogy mit, mivel és hogyan használnak. Üdítően hatott, hogy nem csak a fórumokon megszokott odavetett programnevek (kombinációk) hangzottak el, hanem okok (mit-miért), trükkök, illetve őszintén bizonyos nehézségek is. Jó szívvel ajánlom azoknak, akik nem csak papírmentesek, de hatékonyak is szeretnének lenni. Az meg bónusz, hogy a rendszer 100%-ban alkalmas távoli kollégák együttműködéséhez (vagy home office-ban dolgozáshoz)
Részleteket itt találtok: https://sukorado-konyveles.hu/webinarium/
A másik nagyon jó alap Kunné Damner Erzsike #DEmetodika rendszere volt. Hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy könyvelőként mi is vállalkozók vagyunk, és az irodánkat is ennek megfelelően működtessük. Fantasztikus az az aprólékosan és logikusan felépített módszertan, amivel havi zárást tudnak készíteni 10 nap alatt, szintén papírmentesen. Sokat tanultam tőle arról is, hogyan tud jól együtt dolgozni az ügyfelekkel, akik felismerték, hogy mekkora értéket képvisel a könyvelés (ami nem a szükséges rossz a szemükben).
Mind a 2 megismert kolléga által több lettem, nagyon szépen köszönöm nekik.
Kapcsolat/Megrendelés
Vegye fel velem a kapcsolatot, vagy rendeljen szolgáltatásaim közül
Elérhetőségek
8096 Sukoró, Körmös utca 79.
info(kukac)sukorado-konyveles.hu
+36 30 493 3303
www.sukorado-konyveles.hu
Térkép